I Postanowienia ogólne

1. Regulamin programu lojalnościowego (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady korzystania przez Uczestników z programu lojalnościowego. 

2. Organizatorem programu lojalnościowego (dalej jako: „Program”) jest Rafa sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Grunwaldzkiej 243, kod pocztowy 33-300, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000473585, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000,00 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej (NIP) 7343521423, zwana dalej Organizatorem.

3. Program prowadzony jest wyłącznie pod adresem https://rafa-wino.pl/ (dalej jako: „Strona internetowa”). 

4. Uczestnikiem Programu (dalej jako: „Uczestnik”) jest każda osoba, która zarejestrowała konto klienta na Stronie internetowej oraz dołączyła do Programu poprzez kliknięcie przycisku „Zaakceptuj i dołącz” w ramach zakładki „Program lojalnościowy” znajdującej się w profilu klienta. 

5. Celem Programu jest promocja i marketing Strony internetowej oraz produktów na niej oferowanych. 

6. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, bez konieczności uzasadniania decyzji. Organizator powiadomi Uczestników o zakończeniu Programu z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poprzez stronę internetową https://rafa-wino.pl/ oraz poprzez przesłanie wiadomości e-maila na podany przez Uczestnika adres kontaktowy podczas rejestracji konta na Stronie internetowej.

II Warunki uczestnictwa w Programie

1. Program prowadzony jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 

2. Program przeznaczony jest dla pełnoletnich osób fizycznych, zamieszkałych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych.

3. Warunkiem wzięcia udziału w Programie jest rejestracja lub posiadanie konta na Stronie internetowej (dalej jako: „Konto”). Zasady rejestracji Konta określa regulamin Strony internetowej dostępny pod linkiem https://rafa-wino.pl/content/13-regulamin. 

4. Dołączenie do Programu jest możliwe poprzez kliknięcie przycisku „Zaakceptuj i dołącz” w ramach zakładki „Program lojalnościowy” znajdujący się w profilu klienta.   

5. Uczestnik powinien niezwłocznie informować Organizatora o zmianie danych podanych przy rejestracji Konta.  Zmiana danych może być dokonana po zalogowaniu się do Konta na Stronie internetowej.

6. Uczestnik przestaje brać udział w Programie z chwilą złożenia Organizatorowi oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w Programie. Oświadczenie takie można złożyć:

a) mailowo na adres e-mail: zamowienia@rafa-wino.pl;

b) w formie pisemnej listem poleconym przesłanym na adres korespondencyjny Organizatora: Nowy Sącz, ul. Grunwaldzka 243, kod pocztowy 33-300, przy czym za moment złożenia oświadczenia uznaje się doręczenie listu;

c) na Stronie internetowej Organizatora poprzez kliknięcie przycisku „Opuść program” w ramach zakładki „Program lojalnościowy” znajdujący się w profilu klienta.

7. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w Programie Uczestnika, który narusza warunki Regulaminu. Dodatkowo, Organizator może zablokować Konto Uczestnika, jeśli istnieją uzasadnione podejrzenia naruszenia Regulaminu, do czasu wyjaśnienia przez Uczestnika sytuacji. W celu rozwiązania wątpliwości Organizator może skontaktować się z Uczestnikiem za pośrednictwem podanego przez niego podczas rejestracji konta klienta adresu e-mail lub numeru telefonu komórkowego.

8.Uczestnikowi nie przysługuje prawo przeniesienia praw i obowiązków związanych z uczestnictwem w Programie na inną osobę.

9.Uczestnik może w każdym czasie bez podawania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie.

10. Rezygnacja nie łączy się z utratą wszelkich zebranych przez Uczestnika Punktów. Po ponownym przystąpieniu do programu Uczestnik będzie posiadał liczbę Punktów, jaka wynika z Zasad Programu. 

11. Ten sam adres a-mail może być przypisany tylko do jednego Uczestnika i do jednego konta klienta.

III Zasady Programu 

1. Program polega na tym, że przy dokonaniu zakupu wina na Stronie internetowej Uczestnik otrzymuje wirtualne punkty (dalej jako „Punkty”), na podstawie których Uczestnikowi przysługuje możliwość uzyskania rabatu na kolejne zakupy produktów na Stronie internetowej. 

2. Uczestnik nie ma możliwości uzyskania Punktów związanych z dokonaniem danego zakupu, jeżeli nie dokona zamówienia za pośrednictwem Strony internetowej będąc zalogowanym do swojego konta klienta. 

3. Wszystkie zakupy wina na Stronie internetowej dokonane przez Uczestników po zalogowaniu się na Konto klienta, są automatycznie zapisywane. Historia zamówień jest dostępna w zakładce Historia i szczegóły zamówień. 

4. Za każdorazowy zakup wina, który odpowiada warunkom Regulaminu, Uczestnik otrzyma na swoje Konto: 

a) Punkty odpowiadające 4% wartości brutto dokonywanego zakupu wina – jeżeli przed dokonaniem tego zakupu na Koncie Uczestnika są zapisane zakupy wina o łącznej wartości brutto do 500,00 zł;

b) Punkty odpowiadające 5% wartości brutto dokonywanego zakupu wina – jeżeli przed dokonaniem tego zakupu na Koncie Uczestnika są zapisane zakupy wina o łącznej wartości brutto powyżej 500,00 zł i nie więcej niż 1 500,00 zł;

c) Punkty odpowiadające 6% wartości brutto dokonywanego zakupu wina – jeżeli przed dokonaniem tego zakupu na Koncie Uczestnika są zapisane zakupy wina o łącznej wartości brutto powyżej 1 500,00 zł,

5. Punkty naliczane są automatycznie w momencie uzyskania przez zamówienie statusu „dostarczone” dla zamówień z dostawą na wybrany adres lub „odebrane” dla zamówień z odbiorem osobistym.

6. Liczba Punktów naliczona w związku z dokonaniem zakupu odpowiada iloczynowi wartości brutto zakupionego wina i odpowiedniej wartości procenta, określonego w punkcie 4 a) – c) powyżej, zaokrąglona do pełnych Punktów. 

7. Uczestnik nie otrzymuje Punktów w związku z nabyciem win przecenionych oraz produktów znajdujących się w kategorii „Zestawy Win”.  

8. Uczestnik uzyskuje Punkty wyłączenie za wydane środki pieniężne (przykład: Uczestnik dokonujący zakupu o wartości 100 złotych przy wykorzystaniu 100 Punktów, nie otrzyma za ten zakup żadnego Punktu). 

9. Punkty niewymienione na rabaty tracą ważność po upływie 180 dni od zapisania na koncie Uczestnika. Po upływie 180 dni od ostatniego zakupu, w związku z którym naliczone zostały Punkty, liczba Punktów Uczestnika ulega wyzerowaniu, w ten sposób, że kasowane są z niego wszystkie niewykorzystane Punkty.

10. Po zalogowaniu się na Koncie, Uczestnik może sprawdzić łączną wartość zakupów zrealizowanych w ramach Programu, liczbę posiadanych Punktów oraz aktualny procentowy próg rabatowy. 

11. Organizator może wprowadzać rabaty lub dodatkowe promocje, w tym też konkursy, które mogą być skierowane tylko do Uczestników Programu, ale nie związane z uzyskiwaniem Punktów w Programie i oparte na odrębnych zasadach.

12. Organizator może wprowadzać dodatkowe promocje lub rabaty (w tym też kody rabatowe) niezwiązane z Programem, z których skorzystanie może wyłączać możliwość uzyskania lub wykorzystania Punktów w Programie w związku z dokonaniem zakupu produktów objętych daną promocją lub rabatem. Jeżeli nic innego nie wynika z danej promocji, czy akcji rabatowej to przyjmuje się, że zakup przy którym skorzystano z danej promocji lub rabatu nie uprawnia do otrzymania Punktów w Programie ani nie może być dokonany przy wykorzystaniu Punktów.

13. Punkty zgromadzone w Programie nie mogą zostać wymienione na gotówkę ani przeznaczone na pokrycie kosztów wysyłki. 

IV Zasady Programu – rabaty

1. Uczestnik Programu może zamienić Punkty zgromadzone w Programie na rabaty na zakup produktów dostępnych w sprzedaży na Stronie internetowej.

2. Do przeliczenia punktów na rabaty w Programie stosuje się przelicznik, zgodnie z którym każdy zarejestrowany punkt na koncie klienta odpowiada 1 złotówce rabatu.

3. Uzyskane w Programie Punkty mogą pokryć 100% kwoty zakupu z wyłączeniem kosztów przesyłki. 

4. Aby dokonać zakupu przy wykorzystaniu rabatu Uczestnik musi zalogować się na Konto i przy składaniu kolejnego zamówienia wpisać odpowiednią liczbę Punktów. 

5. Rabat uzyskany w ramach Programu można wykorzystać na wszystkie produkty dostępne na Stronie internetowej. 

6. W celu uzyskania rabatu nie można sumować Punktów znajdujących się na różnych kontach klientów. 

V Postępowanie reklamacyjne

1. Reklamacje co do przebiegu Programu mogą być zgłaszane mailowo na adres zamowienia@rafa-wino.pl lub w formie pisemnej na adres Organizatora: Nowy Sącz, ul. Grunwaldzka 243, kod pocztowy 33-300

2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz numer telefonu kontaktowego, jak również opis i wskazanie przyczyny reklamacji.

3. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora. 

VI Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Uczestnika jest Organizator 

2. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są przede wszystkim na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Organizatora, w tym m.in. w zakresie okresu oraz podstaw przetwarzania, praw osób, których dane dotyczą, a także możliwych odbiorców danych, zawiera Polityka Prywatności zamieszczona na Stronie internetowej pod adresem: https://rafa-wino.pl/content/12-polityka-prywatnosci.

VII Postanowienia końcowe

1. Uczestnik poprzez dołączenie do Programu oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego treść. 

2. Pełna treść niniejszego regulaminu dostępna jest na Stronie internetowej. 

3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 Kwietnia 2024r.. 

4. Wszelkie ewentualne spory lub roszczenia związane z Programem będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.