Zwrot
Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta 24.06.2014 r, w ciągu 14 dni, możesz odstąpić od umowy dotyczącej jego zakupu dokonanego w naszym Sklepie, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Oświadczenie o odstąpieniu możesz złożyć pisemnie w siedzibie Operatora lub na jego adres pocztowy albo drogą elektroniczną na adres e-mail. Jeśli wyślesz do nas maila, niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu na trwałym nośniku.
Informacje o odstąpieniu.
Przy odstąpieniu od umowy, możesz (nie jest to wymagane) skorzystać z gotowego formularza odstąpienia [formularz – kliknij]
Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy, że wyślesz oświadczenie przed jego upływem, czyli w ciągu 14 dni, liczonych (zgodnie z art. 28 ustawy z 24.06.2014r o prawach konsumenta) w taki sposób, że pierwszym dniem terminu jest:
- Jeśli zamówienie stanowi pojedynczą i jednorazową przesyłkę, pierwszym dniem terminu jest dzień odbioru tej przesyłki osobiście lub poprzez Inną osobę od przewoźnika.
- Jeśli zamówienie stanowi kilka towarów, które mają być dostarczane osobno, partiami lub częściami, pierwszym dniem terminu jest dzień jest dzień odbioru ostatniego towaru jego partii lub części.
- Jeżeli umowa z naszym sklepem zakłada, że będziemy dostarczali rzeczy przez pewien oznaczony czas termin liczy się od dnia odebrania przez Ciebie pierwszej z tych rzeczy.
- W każdym innym przypadku pierwszym dniem terminu będzie dzień zawarcia umowy.
Towar należy odesłać nam bezzwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od chwili złożenia nam oświadczenia o odstąpieniu. Wystarczy odesłać nam towar przed upływem tych 14 dni, na adres Rafa-Wino, ul. Grunwaldzka 243, 33-300 Nowy Sącz.
Koniecznym jest odesłanie gratisów. Do oświadczenia o odstąpieniu lub do odsyłanej paczki należy dołączyć informację z numerem zamówienia i danymi bankowymi, na które będziemy mogli zwrócić pieniądze.
Wymiana
Aby wymienić zakupiony produkt na inny odeślij go proszę na nasz adres wcześniej kontaktując się z nami (towar musi znajdować się w naszym magazynie). Aby wymiana została pozytywnie rozpatrzona przyjęty towar musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Pamiętaj, aby do odsyłanej paczki dołączyć informację z numerem zamówienia, informacją dotyczącą wymiany oraz potwierdzenie przelewu na kwotę wartości odesłanego zamówienia, tytułem zwrotu kosztów przesyłki.
Reklamacja
Jeśli nastąpiła pomyłka przy pakowaniu przesyłki z naszej winy. Bardzo prosimy o odesłanie źle spakowanego zamówienia (w całości lub konkretnego produktu).
Pamiętaj proszę, aby do odsyłanej paczki dołączyć kopię paragonu lub kartkę z numerem zamówienia, a także dane do przelewu bankowego. Zobowiązujemy się do pokrycia kosztów wysyłki w obydwie strony. Sklep zobowiązuje się pokryć koszty za przesyłki Pocztą Polską. Niestety koszty za odsyłane do nas przesyłki kurierskie nie będą zwracane, a wysyłane do nas paczki za pobraniem nie będą odbierane.
Wymiany/Reklamacji/Zwrotu można dokonać odsyłając towar na adres naszego sklepu:
Rafa-Wino, ul. Grunwaldzka 243, 33-300 Nowy Sącz